Andalou Naturals Review


Buna !
Acum cateva luni mi-am comandat 2 produse de la un brand necunoscut mie in acel moment : Andalou Naturals.
Convinsa de felul in care ei isi descriau produsele : naturale, nemodificate genetic am comandat un toner si o masca.

TONERUL WILLOW BARK PURE PORE

Trebuie sa mentionez ca aceste produse sunt destinate persoanelor care sufera de acnee.
Acest toner este un deliciu si o mare bucurie pentru cei care sufera de un ten problematic.
Mie mi-a curatat in doar cateva zile fata.
L-am folosit doar o data pe zi pentru ca are tendinta de a usca tenul.
Salcia si acidul salicilic functioneaza de minune impreuna ajutand la o purificare, curatare intensa a tenului.
Acest toner are un miros specific, deloc iritant pentru piele si care nu rezista mult timp.
In momentul aplicarii lasa o senzatie usor mentolata pe ten, care te racoreste instant.
In compozitia acestui produs regasim si aloe vera care calmeaza tenul si care nu perimite celorlalte ingrediente care ar avea potentialul sa usuce tenul sa-l agreseze.
Folosit zilnic reduce acneea si inflamatia pe care acestea o produce. Este folositor si eficient si in cazul comedoanelor mari si dureroase, nu doar a acelora la suprafata tenului.

KOMBUCHA ENZYME EXFOLIATING MASK

Aceasta masca s-a dovedit eficienta in exfolierea chimica superficiala a tenului.
Daca doriti sa faceti trecerea de la exfolierea mecanica, la cea chimica ( ceea ce va recomand) acest produs va poate ajuta sa vedeti cum ar reactiona tenul vostru in acest caz.
Eu am resimtit piscaturi la nivelul nasului si a gurii in momentul in care o foloseam, in rest nu am resimtit nimic. Senzatia disparea dupa cateva minute. Piscaturile sunt suportabile si se resimt de multe ori atunci cand realizam o exfoliere chimica.
Masca are in compozitia ei un complex de celule stem din fructe, din argan si extract din Kombucha.Ca si tonerul are in compozitie aloe vera, acid salicilic si extract din scoarta de salcie.
Toate acestea sunt nespus de folositoare deoarece curata tenul in profunzime, nu-l ataca, fiind totusi un produs bland si asigura o exfoliere delicata celulelor moarte.
Lasa in urma un ten sanatos, extrem de curat si catifelat la atingere.
Masca este incolora si are un miros subtil, deloc deranjant.
Pentru nevoile tenului meu, cel gras si acneic aceste produse au functionat de minune si-mi doresc sa cumpar si gelul lor de curatare din aceeasi gama, dar in acelasi timp am pus ochii si pe gama lor pentru iluminarea tenului.
Vi le recomand cu mare drag daca suferiti de aceleasi probleme ale tenului ca si mine.
Le gasiti pe site-ul celor de la Secom, dar pe Farmacia Tei sunt mult mai ieftine .
Voi ce parere aveti despre acest brand ? Ati mai incercat produse de la ei ? Astept mesajele voastre.
                                         Xoxo, Mara


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paleta Maybelline- The blushed nudes. Hit or miss ?

Review-Bioderma : cea mai buna apa micelara ?

Machiaj rezistent de sarbatori