Skin Care Tag


Buna !
Daca mi-ati mai citit blogul, ati vazut ca in mare parte el se axeaza pe ingrijirea tenului, o pasiune pe care am dezvoltat-o in ultimul an.
Asadar, am decis sa fac primul meu tag: Skin care addict tag.
                              


         1)    Care este tipul tau de ten ?
Mereu am avut ten gras cu tendinta acneica.
In ultima perioada, secretia mea de sebum s-a normalizat si acum am un ten normal, cu tendinta acneica.
         2)    Cati pasi are rutina ta de ingrijire ?
Multi, in total 9 : apa micelara, gel de curatare, apa termala, toner, masca, crema de ochi, crema tratament : acnee, hiperpigmentare, crema hidratanta, protectie solara.
         3)    Care este ingredientul tau preferat ?
Imi place sa am in rutina mea de ingrijire produse cu : Willow Bark si acid salicilic.
4)Brandul de la care ai cele mai multe produse preferate
La Roche Posay este brandul care nu m-a dezamagit pana acum.
         5)    Brandul de la care ai incercat cele mai rele produse
Nu pot spune cu exactitate. Am incercat produse care au fost super iar altele oribile, dar nu pot spune ca am gasit doar produse rele doar de la un brand.
         6)    Brandul pe care ti-l doresti sa-l incerci
Khiel’s . Am auzit lucruri bune despre ei si mi-ar placea sa le incerc mastile.
         7)    Produsul de la care ai vazut cele mai bune rezultate
La Roche Posay- Effaclar. E preferatul tuturor si cu un motiv intemeiat. A functionat extrem de bine .
         8)    Produsul tau preferat
Tonerul de la Andalou Naturals din gama Skin Clear cu Willow Bark.
         9)    Produsul in care merita sa investesti
Nu pot spune ca am cheltuit foarte multi bani pe un singur produs, dar produsele Mario Badescu cred ca au fost cele mai scumpe si mai bune pe care eu le-am incercat.
        10)    Cel mai nou produs din kit-ul tau de ingrijire
In sfarst am pus mana pe Glow Tonicul de la Pixi.
   11)Pasul tau preferat din rutina de ingrijire
Mastile. Iubesc mastile.
Acesta a fost tagul iubitorilor de produse cosmetice.
Ne vedem la urmatorul articol.
                                 Xoxo, Mara

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paleta Maybelline- The blushed nudes. Hit or miss ?

Review-Bioderma : cea mai buna apa micelara ?

Machiaj rezistent de sarbatori